REKLAMAČNÝ FORMULÁR
Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
a) V prípade, že Vám tovar doručia poškodený (obal alebo samotné zariadenie), tento tovar nepreberajte a vráťte ho kuriérskej spoločnosti, ktorá Vám tovar doručila.
b) V prípade poruchy Vášho klimatizačného zariadenia, ktoré ste zakúpili na našom eshope www.kosiceklima.sk postupujte nasledovne: Vyplňte REKLAMAČNÝ FORMULÁR, ktorý nám zašlete priamo zo stránky nášho eshopu alebo na emailovú adresu casso.reklamacie@gmail.com. Jedna kópia vyplneného FORMULÁRA bude doručená aj na Vašu emailovú adresu. Následne sa s Vami skontaktujeme a dohodneme termín obhliadky zariadenia. Obhliadka a zistenie závady klimatizačného zariadenia je pre Vás ako zákazníka bezplatná.
REKLAMAČNÝ FORMULÁR nám zašlite aj v prípade, že u nás zakúpená klimatizácia nebola inštalovanou našou montážnou spoločnosťou CASSO s.r.o. V tomto prípade zistíme, či je porucha na klimatizačnom zariadení zakúpenom na našom eshope, alebo chyba súvisí s montážou.
REKLAMAČNÝ FORMULÁR
Predajca:
CASSO s.r.o. prevádzkujúci eshop www.kosiceklima.sk
Sídlo: Pražská 4, 040 11 Košice
E-mail: casso@casso.sk